iPECS CCS

Wielokanałowe rozwiązanie IP dla telecentrów

  • Rozwiązanie dla telecentrów zintegrowane z platformą iPECS
    – Płynna i ściślejsza integracja z centralą iPECS UCP
    – Ścieżka nieprzerwanego rozwoju dla oprogramowania iPECS CCS
    – Atrakcyjne pakiety obejmujące inne aplikacje
    – Nagrywanie rozmów za pomocą rozwiązania iPECS IPCR
  • Najlepszy pakiet dla telecentrów małej i średniej wielkości
    – Atrakcyjne cenowo pakiety dla telecentrów klasy podstawowej wyposażonych w platformy iPECS
    – Łatwa instalacja i obsługa za pomocą intuicyjnych, prostych narzędzi
    – Zalety rozwiązania definiowanego w pełni przez oprogramowanie
    – Sterowane programowo przetwarzanie multimediów za pośrednictwem protokołu SIP
    – Bez karty interfejsu PSTN
  • Pojedyncze rozwiązanie multimedialne nowej generacji
    – E-mail, poczta głosowa, faks, czat sieciowy
    – Interfejs społecznościowy (Twitter, Facebook)
    – Multimedialny telemarketing wychodzący