iPECS ClickCall
Wielokanałowe rozwiązanie IP dla telecentrów.
- Rozwiązanie dla telecentrów zintegrowane z platformą iPECS
– Płynna i ściślejsza integracja z centralą iPECS UCP
– Ścieżka nieprzerwanego rozwoju dla oprogramowania iPECS CCS
– Atrakcyjne pakiety obejmujące inne aplikacje
– Nagrywanie rozmów za pomocą rozwiązania iPECS IPCR
- Najlepszy pakiet dla telecentrów małej i średniej wielkości
– Atrakcyjne cenowo pakiety dla telecentrów klasy podstawowej wyposażonych w platformy iPECS
– Łatwa instalacja i obsługa za pomocą intuicyjnych, prostych narzędzi
- Zalety rozwiązania definiowanego w pełni przez oprogramowanie
– Sterowane programowo przetwarzanie multimediów za pośrednictwem protokołu SIP
– Bez karty interfejsu PSTN
- Pojedyncze rozwiązanie multimedialne nowej generacji
– E-mail, poczta głosowa, faks, czat sieciowy
– Interfejs społecznościowy (Twitter, Facebook)
– Multimedialny telemarketing wychodzący