Brama iPECS RCC — integracja z MS Lync/SfB

Ekonomiczne rozwiązanie pozwalające korzystać z funkcji głosowych iPECS w komunikatorach MS Lync/SfB

  • 2 typy rozwiązań klienckich iPECS RCCV
    – RCCV-RCC (zdalna kontrola połączeń), RCCV-VC (klient głosowy SIP)
  • Tryb RCC dla rozwiązania do kontroli połączeń realizowanych za pomocą telefonów systemowych: MS Lync/SfB z klientem iPECS RCCV i telefonem systemowym
    – Zdalna kontrola połączeń dla telefonów systemowych iPECS w kliencie iPECS RCCV
    – Aktualizacja statusu telefonu systemowego w monitorze obecności rozwiązania MS Lync/SfB
  • Tryb VC na potrzeby komunikacji głosowej SIP: MS Lync/SfB z klientem iPECS RCCV
    – Klient iPECS RCCV jako wewnętrzna linia SIP
    – Bez konieczności korzystania z bramy iPECS RCC
    – Połączenia MS Lync/SfB dla klientów MS Lync/SfB
    – Aktualizacja statusu softfona klienta iPECS RCCV w monitorze obecności rozwiązania MS Lync/SfB