iPECS UCS

iPECS UCS to markowe Rozwiązanie Unified Communication (UCS) firmy EricssonLG eliminujące trudności w dodzwonieniu się i inne czynniki negatywnie wpływające na wydajność, aby uczynić organizacje bardziej produktywnymi, sprawnymi i zdolnymi do szybkiej reakcji.

 

WYDAJNOŚĆ

iPECS UCS integruje wszystkie tryby synchroniczne i asynchroniczne w jeden interfejs użytkownika – obsługujący do 1200 użytkowników naraz.

 

ŁATWY W UŻYTKOWANIU I ZARZĄDZANIU

Intuicyjny interfejs użytkownika jest wysoce elastyczny i może być dopasowany do potrzeb poszczególnych użytkowników.

 

BOGATE ROZWIĄZANIE

iPECS UCS pomaga użytkownikom współpracować w obrębie firmy i z klientami, wydajniej wspierając monitorowanie statusu i dostępności w czasie rzeczywistym, zmniejszając ryzyko zatorów komunikacyjnych.

 

JEDNO ROZWIĄZANIE – WIELE SPEŁNIONYCH POTRZEB

Poza bogatymi usługami głosowymi, użytkownicy iPECS UCS mają dostęp do szerokiej gamy usług wideo, tekstowych, graficznych i wysyłania wiadomości. W przeciwieństwie do innych rozwiązań Unified Communication, iPECS UCS został zaprojektowany jako rozwiązanie jednoserwerowe, co oznacza, że komunikatory internetowe (IM), wideokonferencje, foldery udostępnione i prywatne, ICR, itd. zawarte są w jednoserwerowej aplikacji, co podnosi wydajność, obniża koszty i zmniejsza nakłady na utrzymanie. W skład dostępnych usług wchodzą 32-osobowe konferencje audio i 6-osobowe konferencje wideo, komunikatory do celów biznesowych, udostępnianie aplikacji, wieloosobowe nagrywanie rozmów, pełne informacje o obecności, indywidualne przekierowanie połączeń i inne. Poprzez protokół LDAP, iPECS UCS zapewnia dostęp zarówno do prywatnych jak i udostępnionych harmonogramów współpracy oraz do centralnej bazy danych UCS, lub Active Directory firmy. Dodatkowo, iPECS UCS działa w synchronizacji ze wszystkimi menedżerami danych osobowych i bazami danych, w tym Outlook, ACT!, Goldmine i Excel.